Groepslessen

7 dagen per week geopend!

Kicks Ridderkerk is dé sportschool voor iedereen, van jong tot oud. Wij verzorgen diverse leuke trainingen in groepsverband, voor iedereen een training die bij hem/haar past. Samen gezellig fit worden! Ons motto: Leer van de ander en blijf jezelf!

FITNESS

7 dagen in de week fit!

Iedereen van jong tot oud kan terecht in onze fitness ruimte. Van zelf trainen met een groot aanbod aan apparaten en materiaal naar begeleid trainen door middel van een personal training compleet met wegen & meten. Samen worden we fit!

Webshop

schrijf je direct in!

In onze webshop zijn alle abonnementen, rittenkaarten, losse lessen, KICKS kleding & merchandise en boks benodigdheden te vinden. Wordt lid en doe 7 dagen in de week mee met de verschillende lessen die wij te bieden hebben. Train hard Fight KICKS!

PROEFLES

Geïnteresseerd? Kom bij ons langs voor een gratis proefles!

Heb je nog geen ervaring? Dat is geen enkel probleem, onze trainers zorgen ervoor dat iedereen op zijn eigen tempo kan meedoen. Voor de les zijn sportkleding, een handdoek en water voldoende. Zelf al boksspullen? Helemaal goed! Maar anders zijn deze bij ons te lenen.

TeamFit-logo-voor-website-vereniging-1-300x65

Wij hebben een zilveren kantine

Kicks Ridderkerk heeft een omgeving waar gezond eten gemakkelijk is, omdat dit bijdraagt aan de gezonde leefstijl van onze medewerkers / klanten.

Steun gratis jouw vereniging!

Met SponsorKliks kan je nu zelf een financiële bijdrage leveren aan jouw vereniging, zonder dat het jou een cent extra kost door bestellingen te doen via de pagina.

StichtingKICKS_logo-FC

Kicks Ridderkerk is onderdeel van Stichting Kicks