Algemene Voorwaarden

Ruilen / Retourneren
Op deze pagina lichten wij het ruilen / retourneren van producten gekocht bij Kicks Ridderkerk, toe. Wil je iets omruilen of terug sturen, neem dan altijd eerst contact met ons op. Retourzendingen zijn voor risico van de koper/klant/consument.

Ruilen
Wil je toch liever het andere product dan kun je binnen 14 dagen ruilen. Let hierbij wel op de volgende voorwaarden;
–        Je hebt het product niet langer dan 14 dagen geleden gekocht
–        Je hebt de spullen niet gebruikt
–        De spullen zijn niet beschadigd
–        De verpakking is heel en de kaartjes zitten nog aan de artikelen.

Een aantal spullen kan, in verband met de hygiëne, niet teruggebracht geruild;
–        Ondergoed, hieronder vallen de toks
–        Bitjes
–        Trainingsmask

Is het andere artikel duurder, dan betaal je het restant er nog bij.

Niet tevreden met je aankoop? Dat kan natuurlijk altijd. Je krijgt de mogelijkheid om je aankopen binnen 14 dagen terug te sturen of aan onze bali op de Kerkweg 219d terug te geven. Hierbij stellen wij wel een aantal voorwaarden;

–        Je hebt het product niet langer dan 14 dagen geleden gekocht
–        Je hebt de spullen niet gebruikt
–        De spullen zijn niet beschadigd
–        De verpakking is heel en de kaartjes zitten nog aan de artikelen.

Een aantal spullen kan, in verband met de hygiëne, niet teruggebracht worden;

–        Ondergoed, hieronder vallen de toks
–        Bitjes
–        Trainingsmask

Verzending
De verzendkosten van pakketten verschillen per bedrijf. De prijzen liggen echter niet ver uiteen.
We raden je aan bij ons langs te komen op de Kerkweg 219d, Ridderkerk. Lukt dit om wat voor reden niet, dan kun je het pakket aan ons retour zenden. De kosten van het opsturen bedragen meestal rond de € 6,95.

Zodra het pakket verzonden is krijg je een verzendbewijs. Maak hiervan een foto en verstuur deze naar ons.

Wil je een product omruilen dan betalen wij de helft van je verzendkosten. Hiervoor moet je wel even een foto maken van het verzendbewijs en deze aan ons door mailen of appen.

Wil je het product alleen terugsturen en je geld terug ontvangen dan betaal je de retourkosten zelf. Tenzij de artikelen beschadigd zijn, of op andere wijze niet deugdelijk zijn, dan betalen wij het gehele retourbedrag aan je terug.

Garantie
Heeft u een defect aan een product, dan verwijzen wij u naar de pagina Garantie

Afhandeling
Ontvangen wij de producten in goede staat retour, dan sturen wij de nieuwe artikel(en) naar het door jou opgegeven adres toe. Indien je je geld terug wilt, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping van de overeenkomst terug.

Verkeren de producten niet in ‘nieuw’ staat, met als gevolg dat we deze niet direct opnieuw ter verkoop aan kunnen bieden in onze webshop/winkel, dan nemen we contact met je op over de afhandeling. In dat geval is het mogelijk dat er kosten in rekening worden gebracht.

Toch nog vragen over het retourneren van je aankoop?

Aarzel dan niet contact met ons op te nemen;

Kicksridderkerk@gmail.com

Of kom langs